CHCESZ DOWIEDZIEĆ SIĘ JAK PRACUJEMY?

Tworzenie oprogramowania nie jest łatwe – na każdym etapie spotykamy się z wieloma pytaniami i drogami, które możemy obrać. Naszą rolą jest pomóc w wyborze tej drogi, która będzie najbardziej odpowiednia dla Twojego biznesu.

Stawiamy na komunikację z Klientem,  poznanie Twojego biznesu i przełożenie go na aplikację lub stronę, która w najlepszy sposób wpasuje się w niego – będzie ułatwieniem i krokiem do przodu, a nie utrudnieniem. Pomożemy Ci zrozumieć jak działają poszczególne technologie i doradzimy w kwestii doboru właściwej.

01.

ZEBRANIE WYMAGAŃ KLIENTA I ZBUDOWANIE PROJEKTU FUNKCJONALNEGO

Jest to najważniejszy etap projektu – dokładne zebranie wymagań, określenie ścieżek Użytkownika i zbudowanie mockupów, które są podstawą dla finalnego projektu graficznego oraz funkcjonalnego. Pozwala to na zbudowanie spójnego i przemyślanego produktu.

Dbamy o komunikację – dlatego podczas pierwszego etapu organizujemy warsztaty podczas których zbieramy informacje potrzebne do stworzenia projektu funkcjonalnego i mockupów.

Wymagania zebrane na początku są ważne dla następnych etapów prac i ich sprawnego przebiegu – jeżeli wiesz, że twój produkt będzie ewoluował, powiedz nam o tym – zastosujemy wtedy metodykę Agile, która pozwoli na bardziej elastyczne podejście do projektu.

Bazując na zebranych wczesniej wymaganiach i przygotowanych mockupach przystępujemy do prac graficznych i programistycznych.

Prace back-endowe – związane z mechaniką serwisu – możemy rozpocząć równolegle z tworzeniem grafiki, ale prace front-endowe, czyli związane z wyglądem wymagają zaakceptowanego przez Klienta projektu graficznego.

Po zakończeniu tego etapu wiesz, jak będzie wyglądać Twój projekt, możesz też przetestować część lub całość jego funkcjonalności.

02.

PRZYGOTOWANIE GRAFIKI ORAZ PRACE PROGRAMISTYCZNE

02.

PRZYGOTOWANIE GRAFIKI ORAZ PRACE PROGRAMISTYCZNE

Bazując na zebranych wczesniej wymaganiach i przygotowanych mockupach przystępujemy do prac graficznych i programistycznych.

Prace back-endowe – związane z mechaniką serwisu – możemy rozpocząć równolegle z tworzeniem grafiki, ale prace front-endowe, czyli związane z wyglądem wymagają zaakceptowanego przez Klienta projektu graficznego.

Po zakończeniu tego etapu wiesz, jak będzie wyglądać Twój projekt, możesz też przetestować część lub całość jego funkcjonalności.

03.

TESTOWANIE PROJEKTU I WPROWADZANIE POPRAWEK

Po ukończeniu wszystkich prac przystępujemy do testów i wprowadzania niezbędnych poprawek – po ich wdrożeniu przekazujemy projekt do testów po stronie Klienta. Nasze testy obejmują zarówno testy mechaniki serwisu jak i jego wyglądu – na desktopie i urządzeniach mobilnych.

Jeżeli pojawiają się pomysły na nowe funkcjonalności lub zmiana już wdrożonych, ustalamy wspólnie ich zakres i czas wdrożenia.

Przeprowadzamy wdrożenie osób po stronie Klienta w kwestie administracyjne projektu tak, żeby mogły samodzielnie zarządzać serwisem i dodawać treści.

Udzielamy na nasz serwis gwarancji, a jej zakres i długość zależy od indywidualnych ustaleń. Jeżeli wiesz, że twój serwis będzie potrzebować systematycznego rozwoju i wsparcia z naszej strony, świadczymy usługi utrzymaniowe.

Na tym etapie Twój projekt działa i zarabia dla Ciebie!

04.

DOSTARCZENIE DZIAŁAJĄCEGO ROZWIĄZANIA

04.

DOSTARCZENIE DZIAŁAJĄCEGO ROZWIĄZANIA

Przeprowadzamy wdrożenie osób po stronie Klienta w kwestie administracyjne projektu tak, żeby mogły samodzielnie zarządzać serwisem i dodawać treści.

Udzielamy na nasz serwis gwarancji, a jej zakres i długość zależy od indywidualnych ustaleń. Jeżeli wiesz, że twój serwis będzie potrzebować systematycznego rozwoju i wsparcia z naszej strony, świadczymy usługi utrzymaniowe.

Na tym etapie Twój projekt działa i zarabia dla Ciebie!

Zainteresowany?

Potrzebujesz programistów? Napisz do nas!