CHCESZ DOWIEDZIEĆ SIĘ JAK PRACUJEMY?
Tworzenie oprogramowania nie jest łatwe – na każdym etapie spotykamy się z wieloma pytaniami i drogami, które możemy obrać. Naszą rolą jest pomóc w wyborze tej drogi, która będzie najbardziej odpowiednia dla Twojego biznesu.
Stawiamy na komunikację z Klientem, poznanie Twojego biznesu i przełożenie go na aplikację lub stronę, która w najlepszy sposób wpasuje się w niego – będzie ułatwieniem i krokiem do przodu, a nie utrudnieniem. Pomożemy Ci zrozumieć jak działają poszczególne technologie i doradzimy w kwestii doboru właściwej.
01.
ZEBRANIE WYMAGAŃ KLIENTA I ZBUDOWANIE PROJEKTU FUNKCJONALNEGO
Jest to najważniejszy etap projektu – dokładne zebranie wymagań, określenie ścieżek Użytkownika i zbudowanie mockupów, które są podstawą dla finalnego projektu graficznego oraz funkcjonalnego. Pozwala to na zbudowanie spójnego i przemyślanego produktu.
Dbamy o komunikację – dlatego podczas pierwszego etapu organizujemy warsztaty podczas których zbieramy informacje potrzebne do stworzenia projektu funkcjonalnego i mockupów.
Wymagania zebrane na początku są ważne dla następnych etapów prac i ich sprawnego przebiegu – jeżeli wiesz, że twój produkt będzie ewoluował, powiedz nam o tym – zastosujemy wtedy metodykę Agile, która pozwoli na bardziej elastyczne podejście do projektu.

02.
PRZYGOTOWANIE GRAFIKI ORAZ PRACE PROGRAMISTYCZNE

Bazując na zebranych wczesniej wymaganiach i przygotowanych mockupach przystępujemy do prac graficznych i programistycznych.
Prace back-endowe – związane z mechaniką serwisu – możemy rozpocząć równolegle z tworzeniem grafiki, ale prace front-endowe, czyli związane z wyglądem wymagają zaakceptowanego przez Klienta projektu graficznego.
Po zakończeniu tego etapu wiesz, jak będzie wyglądać Twój projekt, możesz też przetestować część lub całość jego funkcjonalności.
03.
TESTOWANIE PROJEKTU I WPROWADZANIE POPRAWEK
Po ukończeniu wszystkich prac przystępujemy do testów i wprowadzania niezbędnych poprawek – po ich wdrożeniu przekazujemy projekt do testów po stronie Klienta. Nasze testy obejmują zarówno testy mechaniki serwisu jak i jego wyglądu – na desktopie i urządzeniach mobilnych.
Jeżeli pojawiają się pomysły na nowe funkcjonalności lub zmiana już wdrożonych, ustalamy wspólnie ich zakres i czas wdrożenia.

04.
DOSTARCZENIE DZIAŁAJĄCEGO ROZWIĄZANIA

Przeprowadzamy wdrożenie osób po stronie Klienta w kwestie administracyjne projektu tak, żeby mogły samodzielnie zarządzać serwisem i dodawać treści.
Udzielamy na nasz serwis gwarancji, a jej zakres i długość zależy od indywidualnych ustaleń. Jeżeli wiesz, że twój serwis będzie potrzebować systematycznego rozwoju i wsparcia z naszej strony, świadczymy usługi utrzymaniowe.
Na tym etapie Twój projekt działa i zarabia dla Ciebie!